Polsat wciąż zyskuje kosztem konkurencji
W I kw. Polsat wypadł nie tylko lepiej niż główna konkurencja, ale też reklamowo rósł szybciej niż cały rynek
Rynek reklamy telewizyjnej skurczył się w I kwartale o 1,9 proc., do 855,3 mln zł – podał w najnowszym raporcie dom mediowy Starlink. Ale nie dla każdego. „Dotyczy to przede wszystkim dużych stacji ogólnopolskich, z wyjątkiem Polsatu, który lekki wzrost przychodów zawdzięcza wyższej oglądalności" – napisali analitycy.
Dobra passa telewizyjnej grupy Zygmunta Solorza-Żaka trwa, co przyznaje konkurencja. – Zdobył swoje udziały, rozszerzając obecność na Cyfrze+ i platformie „n". Dzięki temu jego kanały mają większy zasięg...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta