Usterki na szynach
W tramwajach Swing trzeba wiele poprawić. Producent: to standardowa procedura
Niepokojące wieści na temat Swingów dochodzą z Tramwajów Warszawskich. Uszkadzanie się przewodów i samoczynne wyłączanie się systemu smarowania kół, uszkodzenia monitorów LCD, problemy z uruchamianiem systemu informacji pasażerskiej, samoczynne wyłączanie się pojazdu, uszkadzanie się czujników prędkości czy łamanie się oparć foteli – to tylko niektóre z listy 22 problemów, które spółka Tramwaje Warszawskie zgłosiła firmie PESA.
Tramwaje Warszawskie zamówiły 186 sztuk takich pojazdów. Podpisana w 2009 r. umowa określana jest przez nich mianem „kontraktu stulecia". Opiewa na 1,5 mld zł. Pierwszy tramwaj ruszył po szynach w maju 2010 r.
– Wszędzie się trąbi o tym wielkim kontrakcie i tych cudownych tramwajach, ale prawda jest inna – alarmują anonimowo pracownicy Tramwajów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta