Ofensywa wyborowej na Euro
Tuż przed mistrzostwami piłkarskim Pernod Ricard zmienia wizerunek swojej flagowej marki. Liczy, że jej sprzedaż wzrośnie dzięki temu nie tylko w Polsce
– Na wprowadzenie nowej butelki dla wyborowej, nad którą pracowaliśmy dwa lata, wybraliśmy moment, kiedy Polskę odwiedzą tysiące gości z zagranicy – mówi „Rz" Guillaume Girard-Reydet Pernod-Ricard, Polska. – Rynek polski jest dla nas kluczowy, ale Wyborowa jest marką o zasięgu międzynarodowym, dlatego liczymy, że zmiana opakowania wpłynie pozytywnie także na jej sprzedaż za granicą.
Czwarty producent wódki w Polsce zaczyna od zmiany opakowania czystej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta