Słabe perspektywy dla telewizji
Media | Euro 2012, na którym TVP jako organizator relacji telewizyjnych straci ok. 50 mln zł, nie pomogło rynkowi reklamowemu
Sprzedający reklamy w kanałach tematycznych broker AtMedia spodziewa się, że druga połowa roku w telewizji może być jeszcze trudniejsza niż pierwsza, której nie pomogło Euro 2012. – W ostrożnym scenariuszu zakładamy 12-proc. wzrost wpływów reklamowych stacji tematycznych i powyżej 10-proc. spadek anten ogólnopolskich telewizji naziemnych – mówi Marcin Boroszko, prezes AtMediów.
Według szacunków firmy rynek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta