Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słodka wpadka TVP

03 lipca 2012 | Kraj | Kamila Baranowska

Pojawienie się w „Wiadomościach” nazwy Wedel mogło być ukrytą reklamą

 

Przez cały czas trwania Euro dziennikarze TVP rozmawiali z celebrytami o sporcie w specjalnym studiu umiejscowionym na dachu fabryki Wedla. Ale wątpliwości co do ukrytej formy reklamy pojawiły się, gdy dwa razy nadano stamtąd także „Wiadomości".

W niedzielę szef serwisu Piotr Kraśko przywitał widzów słowami o specjalnym wydaniu „Wiadomości" ze „studia TVP na dachu fabryki Wedel". A zgodnie z obowiązującym prawem wszelkie reklamy w programach informacyjnych są zakazane. Dotyczy to zarówno sponsoringu, lokowania produktu (product placement) czy kryptoreklamy.

Kwestie ukrytej reklamy i product placement reguluje unijna dyrektywa z 2007 roku,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9273

Wydanie: 9273

Spis treści
Zamów abonament