Klienci skarżą się na opóźnienia wypłat. Amber Gold się tłumaczy
Pojawiają się sygnały od klientów Amber Gold, że firma spóźnia się z wypłatą środków z lokat
– Dziesiątego dnia miesiąca wygasła moja lokata. Zgodnie z regulaminem pieniądze miały wpłynąć na konto w ciągu dwóch dni. Od tygodnia bezskutecznie oczekuję na zwrot zainwestowanych środków – informuje „Rz" zaniepokojony klient. Amber Gold deklaruje wysokie oprocentowanie depozytów lokowanych m.in. w złoto.
To niejedyny przypadek. Nasz rozmówca twierdzi, że z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta