Więcej polis dla małych firm
Należący do grupy Allianz Euler Hermes chce istotnie zwiększyć sprzedaż poprzez brokerów.
Oferujący ubezpieczenie należności i gwarancje ubezpieczyciel zmienia strategię sprzedaży. – Chcemy mocniej wejść w kanał brokerski. Dotychczas nasza sprzedaż opierała się głównie na własnej sieci doradców, teraz mocniej zdywersyfikujemy sposoby dotarcia do klienta – mówi Rafał Hiszpański, prezes firmy, której stery przejął w listopadzie zeszłego roku.
– Kolejna zmiana strategii to mocne postawienie na dotarcie do klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. To one są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta