Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przestrzeganie zasad savoir-vivre’u w biznesie pomaga odnieść sukces

07 sierpnia 2014 | Dobra Firma | Michał Kołtuniak

Czy w małej firmie potrzebna jest etykieta biznesowa? Jak zachowywać się wobec różnic w zajmowanych pozycjach, wieku oraz płci? Do jakiego stopnia można sobie pozwolić na korzystanie z luźnej atmosfery i jak nie nadużywać pozorów poufałości? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w najnowszym szkoleniu e-learningowym Akademii PARP.

Nowe szkolenie e-learningowym Akademii PARP „Savoir-vivre w biznesie" uświadamia, że zasady grzeczności wciąż obowiązują. – Stosowanie przyjętych norm ułatwia wszystkim porozumiewanie się i poruszanie w społeczeństwie. Savoir-vivre'u nie należy traktować jak kuli u nogi, która utrudnia odniesienie sukcesu. Właściwe podejście do etykiety biznesowej i zasad dobrego zachowania pomaga zbudować pozytywny wizerunek i zdobyć przewagę konkurencyjną – podpowiada Aneta Grzyb-Hejduk, ekspert ds. szkoleń w Akademii PARP.

Podobnie jak pozostałe kursy oferowane w akademii szkolenie „Savoir-vivre w biznesie" skierowane jest do przedstawicieli mikro-, małych i średnich firm oraz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9909

Wydanie: 9909

Spis treści
Zamów abonament