Przestrzeganie zasad savoir-vivre’u w biznesie pomaga odnieść sukces
Czy w małej firmie potrzebna jest etykieta biznesowa? Jak zachowywać się wobec różnic w zajmowanych pozycjach, wieku oraz płci? Do jakiego stopnia można sobie pozwolić na korzystanie z luźnej atmosfery i jak nie nadużywać pozorów poufałości? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w najnowszym szkoleniu e-learningowym Akademii PARP.
Nowe szkolenie e-learningowym Akademii PARP „Savoir-vivre w biznesie" uświadamia, że zasady grzeczności wciąż obowiązują. – Stosowanie przyjętych norm ułatwia wszystkim porozumiewanie się i poruszanie w społeczeństwie. Savoir-vivre'u nie należy traktować jak kuli u nogi, która utrudnia odniesienie sukcesu. Właściwe podejście do etykiety biznesowej i zasad dobrego zachowania pomaga zbudować pozytywny wizerunek i zdobyć przewagę konkurencyjną – podpowiada Aneta Grzyb-Hejduk, ekspert ds. szkoleń w Akademii PARP.
Podobnie jak pozostałe kursy oferowane w akademii szkolenie „Savoir-vivre w biznesie" skierowane jest do przedstawicieli mikro-, małych i średnich firm oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta