Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

„Rz” i „Parkiet” e-liderami

06 sierpnia 2015 | Ekonomia

„Rzeczpospolita" sprzedawała w I półroczu najwięcej e-wydań i wraz z „Parkietem" była tytułem, któremu sprzedaż takich edycji najszybciej rosła.

W I półroczu średnia sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej" wynosiła 9,71 tys. egz., o 31,4 proc. więcej niż przed rokiem. Szybciej rosła tylko sprzedaż e-wydań giełdowego „Parkietu" – o 36,2 proc. – i sięgała 1,86 tys. egz. – wynika z danych o sprzedaży e-wydań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

„Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawała 9,07 tys. e-wydań, (spadek o 0,5 proc.), „Fakt" – 235 egz. (spadek o 0,8 proc.), „Gazeta Wyborcza" – 2,27 tys. (wzrost o 15,6 proc.), a „Puls Biznesu" – 2,77 tys. egz. (wzrost o 15,1 proc.).

Całkowita sprzedaż (tzw. sprzedaż ogółem) rosła w I półroczu tylko w przypadku „Rzeczpospolitej"(o 0,3 proc., do 56,64 tys. egz.) i „Parkietu" (o 9,3 proc., do 4,93 tys. egz.). Pozostałe ogólnopolskie tytuły odnotowały spadki sprzedaży.

—ele

Wydanie: 10211

Wydanie: 10211

Spis treści
Zamów abonament