„Rz” i „Parkiet” e-liderami
„Rzeczpospolita" sprzedawała w I półroczu najwięcej e-wydań i wraz z „Parkietem" była tytułem, któremu sprzedaż takich edycji najszybciej rosła.
W I półroczu średnia sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej" wynosiła 9,71 tys. egz., o 31,4 proc. więcej niż przed rokiem. Szybciej rosła tylko sprzedaż e-wydań giełdowego „Parkietu" – o 36,2 proc. – i sięgała 1,86 tys. egz. – wynika z danych o sprzedaży e-wydań Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
„Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawała 9,07 tys. e-wydań, (spadek o 0,5 proc.), „Fakt" – 235 egz. (spadek o 0,8 proc.), „Gazeta Wyborcza" – 2,27 tys. (wzrost o 15,6 proc.), a „Puls Biznesu" – 2,77 tys. egz. (wzrost o 15,1 proc.).
Całkowita sprzedaż (tzw. sprzedaż ogółem) rosła w I półroczu tylko w przypadku „Rzeczpospolitej"(o 0,3 proc., do 56,64 tys. egz.) i „Parkietu" (o 9,3 proc., do 4,93 tys. egz.). Pozostałe ogólnopolskie tytuły odnotowały spadki sprzedaży.
—ele