To tylko narzędzie
Watykan o etyce reklamy
To tylko narzędzie
"W reklamie nie ma niczego, co byłoby z natury dobre lub złe. Jest ona narzędziem; może być użyta w dobrym lub złym celu" -- głosi dokument "Etyka w reklamie", ogłoszony w Watykanie przez Papieską Radę ds. Środków Społecznego Przekazu. Jej przewodniczący, amerykański arcybiskup John Foley, porównał do akcji reklamowej prowadzoną obecnie w Rzymie akcję obdarzania wszystkich rodzin diecezji egzemplarzami Ewangelii według św. Marka. Dokument, opracowany przy pomocy wielu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta