Reklama prawdę ci powie
Mistrzostwa Europy (oraz odbywające się niemal równocześnie z nimi jubileuszowe piłkarskie mistrzostwa obu Ameryk) zmuszają telewidza do częstszego obcowania z licznymi reklamami i anonsami sponsorów.
Czasami to doznanie koszmarne, czasami smutne, a czasami całkiem śmieszne. No bo jak traktować poważnie informację, że najważniejszymi sponsorami Euro 2016 są producenci piwa i fast foodów? Jeśli ktoś potrzebował argumentu na to, że oglądanie piłki nożnej w telewizji skłania kibiców raczej do obżarstwa i opilstwa niż do aktywności fizycznej, to ma dowód bezsporny. Rynek reklamy nie kłamie. A czasy, kiedy w takiej dziedzinie obowiązywały jakieś społeczne zasady, minęły już...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta