Pierwsze owoce inicjatywy GPW
Plantwear oraz DM INC przetarły szlaki dla firm, które chcą przejść drogę od crowdinvestingu do debiutu na parkiecie. przemysław tychmanowicz
W środę na rynku NewConnect zadebiutowała firma Plantwear zajmująca się produkcją, dystrybucją i sprzedażą zegarków, okularów oraz biżuterii z naturalnych materiałów, takich jak drewno i kamień. Wydarzenie to miało szczególny charakter. I nie chodzi tylko o fakt, że był to pierwszy debiut na warszawskiej giełdzie w tym roku, ani też o to, że akcje spółki w ciągu dnia drożały o blisko 100 proc.
Plantwear to pierwsza spółka, która pozyskała kapitał w kampanii crowdinvestingowej i debiutuje na NewConnect po rozpoczęciu programu Partner Crowdfundingowy GPW. Firmę w całym procesie wspierał DM INC.
GPW wyciąga rękę
Spółka w ubiegłym roku z kampanii crowdinvestingowej,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta