Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Strategiczne doskonalenie przedsiębiorstwa

27 grudnia 1993 | Ekonomia | JW

Szkoły o biznesie

Strategiczne doskonalenie przedsiębiorstwa

Wiele polskich przedsiębiorstw trafia w swojej działalności na jakościowo nowe problemy związane z funkcjonowaniem w warunkach burzliwego otoczenia i coraz silniejszej konkurencji. Na tym tle szczególnie ostro rysują się błędy w zarządzaniu wynikające m. in. z braku odpowiednich umiejętności kierowniczych i doświadczenia w prowadzeniu firmy, silnej konkurencji cenowej i produktowej, wysokich kosztów, słabej kontroli finansowej, zmian w popycie na rynku, braku starań o zdobycie rynku, z problemów związanych z potencjałem produkcyjnym, zbytnim rozszerzaniem zakresu działalności itp.

Mówiąc o konkurentach zachodnich należy zwrócić uwagę na ich systemy zarządzania nastawione na jakość, zmuszające naszych producentów do innego spojrzenia na wiele problemów "od pomysłu do przemysłu". Do zasad zarządzania jakością m. in. należą:

-- oferowanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 150

Spis treści
Zamów abonament