Dobre, ale kontrowersyjne
Zepter International
Dobre, ale kontrowersyjne
Zepter International od prawie dwóch lat zajmuje się sprzedażą naczyń kuchennych w Polsce w tzw. systemie network czyli z całkowitym pominięciem sklepów.
Przeszkolony dystrybutor kupuje towar z bonifikatą. Potem na specjalnych pokazach, które odbywają się z reguły w prywatnych mieszkaniach i na przygotowanych przez gospodarzy produktach, demonstruje zalety naczyń zepterowskich. W czasie praktycznej prezentacji zalet np. garnków dystrybutor ma obwiązek poinformować zebranych o oszczędności w zużyciu tłuszczu, soli, energii, czasu -- w zestawieniu rocznym i miesięcznym. W trakcie przyrządzania potraw pokazuje też inne wyroby, np. sztućce. Po degustacji prezenter podaje cenę oferowanego towaru (jest to najczęściej wydatek powyżej 20 mln złotych za zestaw, skromny komplet Junior kosztuje 666 USD) i zostawia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta