Wymarzona polska szkoła jutra
Lekcje przez internet wymuszone przez epidemię zebrały nieoczekiwane żniwo. Stworzyły pole do rozmów o tym, jak powinno wyglądać nowoczesne szkolnictwo w Polsce. MATERIAŁ PRZYGOTOWANY WE WSPÓŁPRACY Z ORANGE POLSKA
„Zdalne nauczanie a adaptacja do warunków społecznych podczas epidemii koronawirusa" – taki tytuł nosi badanie przeprowadzone przez Polskie Towarzystwo Edukacji Medialnej, Fundację Dbam o Mój Zasięg we współpracy z Fundacją Orange. Jego wyniki można znaleźć w książce dostępnej w sieci „Edukacja zdalna: co stało się z uczniami, ich rodzicami i nauczycielami?" wydanej przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Jej autorzy postawili sobie za cel sprawdzenie, jak epidemia Covid-19 i spowodowane nią zamknięcie szkół w całej Polsce wiosną 2020 roku wpłynęło na uczniów, nauczycieli i rodziców oraz jakie wnioski można wyciągnąć z sytuacji, w której nagle znaleźliśmy się jako społeczeństwo.
Nie tylko do nauczycieli
„Książkę tę napisaliśmy przede wszystkim z myślą o społecznościach szkolnych: rodzicach i nauczycielach. Wierzymy, że lektura wyników badania może przynieść im korzyści poznawcze, ale także terapeutyczne, jak choćby refleksję, że doświadczane przez nich uczucia i stany emocjonalne były także udziałem innych uczniów, rodziców i nauczycieli" – napisali autorzy.
Książką tą zainteresować się powinni także dyrektorzy szkół,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta