Klienci Generali dostają jeszcze lepszą ochronę
W czasie pandemii rozszerzyliśmy produkty mieszkaniowe, komunikacyjne,dla przedsiębiorstwi podróżnicze – mówi Jakub Janecki, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych Generali Polska. Materiał powstał we współpracy z Generali
Jak pandemia wpłynęła
na ubezpieczenia?
Pandemia zmieniła zachowania i potrzeby klientów, co wpłynęło również na zmianę ekspozycji na ryzyko. Pracujemy z domu, jesteśmy ograniczeni w dostępie do różnych usług, szukamy nowych aktywności, które pomogą nam np. utrzymać dobrą kondycję psychiczną i fizyczną. Chcielibyśmy wspierać naszych klientów w tym czasie.
W jaki sposób reagujecie, np. na to, że wasi klienci więcej czasu spędzają w domu, mniej podróżują? Jak dostosowujecie do tych warunków swoją ofertę ubezpieczeniową?
Przyjrzeliśmy się potrzebom klientów i zapytaliśmy naszych agentów. Na podstawie tego poszerzyliśmy zakres ochrony naszych produktów o parametry, które pozwalają zabezpieczyć fragmenty wspomnianej aktywności. Wprowadziliśmy zmiany kompleksowo, jednocześnie w ubezpieczeniach mieszkaniowych, komunikacyjnych, dla małych i średnich firm oraz podróżnych.
Polisy przez to drożeją? Klienci chyba szukają najtańszych i skutecznych rozwiązań, a rozszerzone...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta