E-sklep to nie sprzedaż detaliczna
Obroty wynikające z e-handlu nie wpływają na wysokość przychodu uwzględnianego w ramach kalkulacji limitu wartości sprzedaży detalicznej zrealizowanej w danym miesiącu.
- Y. Spółka z o.o. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży detalicznej towarów za pośrednictwem sklepów stacjonarnych znajdujących się w lokalach handlowych. Spółka prowadzi również dla klientów sprzedaż towarów znajdujących się w jej ofercie za pośrednictwem Internetu oraz należącego do niej e-sklepu. Sprzedaż towarów za pośrednictwem e-sklepu odbywa się na podstawie regulaminu e-sklepu, zgodnie z którym, klient, który przeprowadził uprzednio rejestrację na platformie internetowej należącej do spółki, składa zamówienie na towary dostępne w sklepie internetowym. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez spółkę przyjęcia zamówienia do realizacji. Składając zamówienie za pośrednictwem e-sklepu klient dokonuje wyboru metody płatności za zamówione towary. Może to zrobić za pośrednictwem serwisu internetowego obsługującego przelewy internetowe oraz płatności kartami płatniczymi i kredytowymi, kartą płatniczą wydaną przez spółkę lub gotówką przy odbiorze zamówienia. Klient wybiera również sposób odbioru zakupionych towarów. Możliwe jest dostarczenie kupionego towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres klienta lub odbiór osobisty w jednej z palcówek stacjonarnych spółki. Czy przychody uzyskiwane przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta