Jak zapewnić jakość usług IT
W procesie dostarczania dobrej jakości usług IT dużą rolę odgrywają certyfikaty, które są dowodem na posiadanie wysokich kompetencji zespołu oraz zapewniają spójne i zgodne ze standardami producenta procesy wsparcia.
Dziś, kiedy biznes jest zależny od sprawnego działania systemów informatycznych, a każdy przestój może oznaczać straty finansowe lub utratę reputacji firmy, ogromnego znaczenia nabiera zapewnienie jakości usług IT, ciągłości ich działania, stałej aktualizacji oprogramowania i szybkiego rozwiązywania problemów. Potwierdzeniem kompetencji w zakresie świadczonych usług są statusy firm partnerskich, oferujących rozwiązania różnych producentów oraz przyznawane im certyfikaty. Proces certyfikacji bazuje na rygorystycznych kryteriach oceny, jest więc dla klientów dowodem na posiadanie odpowiednich umiejętności.
Na przykład SAP, jeden z największych globalnych dostawców systemów ERP i rozwiązań dla biznesu, nadaje partnerom certyfikaty SAP PCoE (Partner Center of Expertise). Otrzymują go...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta