W pandemii serwis z priorytetem
Widzimy zapotrzebowanie na usługę instalowania nowych urządzeń w miejscu użytkowania wraz ze spersonalizowanym systemem operacyjnym i zestawem potrzebnych aplikacji – mówi Tomasz Stanek, East Service Delivery Leader w Lenovo.
Jakie nowe wyzwania przyniosła w IT pandemia?
Pandemia przyniosła wiele nowych perspektyw, którym jako producenci sprzętu musieliśmy nadać priorytet w momencie tworzenia nowych rozwiązań, jak i rozwijania tych, które są już na rynku. Jednym z nich jest wsparcie w miejscu użytkowania sprzętu.
Z jednej strony mieliśmy użytkowników, którzy znacznie ograniczali kontakt z serwisem czy działem IT swojej organizacji – z drugiej strony mieliśmy zespoły techników, którzy musieli zachować szczególny reżim sanitarny, żeby nie narazić siebie i swoich struktur na zamknięcie z dnia na dzień z powodu kwarantanny. Dodatkowym wyzwaniem stała się dostępność części. Przepustowość portów była mocno ograniczona, odwołano wiele powietrznych transportów, co uniemożliwiło szybkie reagowanie na zwiększone zapotrzebowanie klientów na części zamienne.
Jakie widać trendy?
Obecnie mimo rozluźnienia obostrzeń część osób zdecydowała się na stałą pracę z domu.
Nasze urządzenia znane są z niezawodności – natomiast ten fakt spowodował jeszcze mniejszą usterkowość. Urządzenie pracujące stacjonarnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta