Nowe rozdanie sportowych emocji
Discovery może zaliczyć weekend do udanych. Skoki narciarskie w TVN oglądało w sobotę prawie 2,8 mln osób. To niejedyna zmiana na rynku praw transmisji sportowych.
Po tym, jak okazało się, że Grupa Discovery nie udzieliła sublicencji do transmisji konkursów w skokach narciarskich Telewizji Polskiej i większość wydarzeń pokaże TVN, eksperci i widzowie byli ciekawi, jak komercyjna stacja poradzi sobie z tym wyzwaniem. Już w niedzielę Katarzyna Issat z biura prasowego TVN informowała w odpowiedzi na nasze pytania, że wstępne wyniki oglądalności z soboty są bardzo dobre. Nie podała jednak szczegółów. W poniedziałek część danych pokazała firma badawcza Nielsen. Opublikowała swój cotygodniowy ranking najpopularniejszych programów telewizji (tej tradycyjnej, linearnej).
Puchar Świata w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta