Skleić i zyskać
RADIO
Dominacja wielkich
Skleić i zyskać
Prywatne stacje radiowe łączą się w sieci. -- Trend ten nie pojawił się trzy miesiące temu, można było zauważyć go kilka miesięcy wcześniej -- twierdzi A nna Kowalewska, rzeczniczka przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Konsolidacja na rynku radiowym związana jest głównie z finansami: trudno jest utrzymać z lokalnych reklam stację radiową, nawet jeśli jest mała.
-- Małe stacje są słabsze finansowo, co wynika ze specyfiki polskiego rynku reklamowego -- wyjaśnia Anna Kowalewska. -- Rynek jest zdominowany przez wielkie agencje reklamowe i dużych reklamodawców, mało jest firm chętnych do ogłaszania się na rynku lokalnym. Zwłaszcza że czasem na niewielkim rynku działa kilka stacji radiowych. Wielkie koncerny wolą ogłaszać się w radiach ogólnopolskich albo w sieciach radiowych.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta