Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skleić i zyskać

26 listopada 1997 | Media, Internet | BM

RADIO

Dominacja wielkich

Skleić i zyskać

Prywatne stacje radiowe łączą się w sieci. -- Trend ten nie pojawił się trzy miesiące temu, można było zauważyć go kilka miesięcy wcześniej -- twierdzi A nna Kowalewska, rzeczniczka przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Konsolidacja na rynku radiowym związana jest głównie z finansami: trudno jest utrzymać z lokalnych reklam stację radiową, nawet jeśli jest mała.

-- Małe stacje są słabsze finansowo, co wynika ze specyfiki polskiego rynku reklamowego -- wyjaśnia Anna Kowalewska. -- Rynek jest zdominowany przez wielkie agencje reklamowe i dużych reklamodawców, mało jest firm chętnych do ogłaszania się na rynku lokalnym. Zwłaszcza że czasem na niewielkim rynku działa kilka stacji radiowych. Wielkie koncerny wolą ogłaszać się w radiach ogólnopolskich albo w sieciach radiowych.

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1240

Spis treści
Zamów abonament