Sprzedaż większa o 60 procent
Planyrozwojowe Forte
Sprzedaż większa o 60 procent
Do 2000 r. Forte planuje zwiększyć sprzedaż o 60 proc. iosiągnąć dzięki temu ok. 9-proc. udział w krajowym rynku meblarskim. Obecnie udział ten wynosi ok. 7 proc.
Prezes Forte, Maciej Formanowicz, powiedział, że lepszą pozycję na rynku zamierza osiągnąć poprzez koncentrację produkcji, poszerzenie asortymentu, modernizację i rozbudowę istniejących obiektów produkcyjnych, rozwój sieci dystrybucji oraz intensyfikację sprzedaży na nowych rynkach zbytu.
Forte planuje podział produkcji;...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta