Reklama wchodzi do AI
Chatboty, jak ChatGPT, zgarną dużą część tortu. W odpowiedzi Google zmienia wyszukiwarkę.
Czy nadchodzi koniec swobodnych rozmów z chatbotami? Scenariusz, w którym zamiast użytecznych odpowiedzi otrzymamy od sztucznej inteligencji sponsorowane materiały oraz linki lub w którym wyświetlone zostaną reklamy, staje się coraz bardziej realny.
Google właśnie robi pierwszy krok w tym kierunku. Gigant, który żył z reklam Google AdSense, pojawiających się w wynikach wyszukiwania i na stronach internetowych, rusza z rewolucją. Chodzi o lokowanie treści marketingowych w AI...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)