Jeśli chcemy, by kultura była dostępna, musimy ją wspierać
Współczesna Polska to jeden z liderów Europy. Jesteśmy wysoko rozwiniętym społeczeństwem obywatelskim, dla którego kultura jest kołem zamachowym postępu – mówi Beata Stelmach, prezeska Totalizatora Sportowego.
Kultura jest w stanie funkcjonować bez wsparcia biznesu?
Z jednej strony można powiedzieć, że kultura funkcjonuje zawsze, nawet w najcięższych warunkach – na potwierdzenie tego mamy cały szereg dowodów historycznych. Nie muszę chyba jednak nikogo przekonywać do tego, że kultura zasługuje na jak najbardziej optymalne warunki rozwoju. Żyjemy w społeczeństwie, które szczyci się pewnymi standardami, a współczesna Polska to jeden z liderów Europy. Jesteśmy wysoko rozwiniętym społeczeństwem obywatelskim, dla którego kultura jest kołem zamachowym dalszego postępu. Jeśli chcemy, by była dostępna szerszemu gronu odbiorców i docierała wszędzie, bez względu na wielkość miejscowości czy zasobność portfeli jej mieszkańców, musimy ją wspierać. To dlatego polski biznes coraz częściej angażuje się w kulturę, a taka firma jak Totalizator Sportowy – jedno z największych przedsiębiorstw nad Wisłą – jest jej dumnym mecenasem. Biznes rozumie, że to jedna z lepszych inwestycji.
Jakie są korzyści z tej inwestycji? Co daje firmie aktywne wspieranie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)