Zarządzanie w sytuacji kryzysowej
Zarządzanie w sytuacji kryzysowej
Jak powinna zachować się firma w sytuacji, gdy w mediach pojawia się publikacja ukazująca ją w niekorzystnym świetle? Czy przejść nad tym do porządku dziennego, czy też reagować? A jeśli reagować, to jak? Czy istnieją instrumenty, dzięki którym kryzys wywołany taką publikacją można zamienić w promocję firmy?
Odpowiedzi na te pytania szukali uczestnicy dyskusji panelowej zorganizowanej przez Wyższą Szkołę Bankowości i Finansów w Warszawie. Przed dylematem "struś czy lew" (chować głowę w piasek, czy bronić się zaciekle) stają zarówno firmy znane, o ugruntowanej pozycji, jak i takie, dla których krytyczny artykuł może być sprawą życia i śmierci. Inaczej reagują na krytykę w mediach instytucje państwowe, a inaczej firmy rynkowe z natury rzeczy bardziej dbające o swój wizerunek.
Nie walczyć z mediami
Niezależnie od tego, o jakiego rodzaju instytucji mowa, jedna zasada...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta