Paragon od wielkanocnego zajączka
HANDEL
Sprzedaż przedświąteczna
Paragon od wielkanocnego zajączka
Polscy handlowcy i producenci coraz lepiej wykorzystują świąteczne symbole dla zwiększania obrotów. Nie tylko kupujemy więcej kolorowych zajączków, czekoladowych pisanek, bukiecików i serwetek, ale i one nam przypominają o konieczności większych zakupów na święta. Na razie w polskich sklepach wciąż widać wyższość świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą, choć -- jak dowodzi przykład walentynek -- handel może zmienić nasze obyczaje.
Z roku na rok przed świętami powiększają się działy sprzedaży specjalnych sezonowych wyrobów. Handlowcy coraz wcześniej przypominają nam o konieczności większych, świątecznych zakupów, a specjalne oferty i promocje planują z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, organizując nawet specjalne atrakcje. W warszawskich Domach Towarowych Centrum przed świętami dzieci ma bawić przebrany za wielkanocnego zajączka aktor w towarzystwie hostessy kurczaka. Zające i kurczaki mają też rozdawać klientom słodycze i drobne upominki.
-- Handel zmienia nasze gusty i zwyczaje....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta