Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Paragon od wielkanocnego zajączka

06 kwietnia 1998 | Ekonomia | LO AB

HANDEL

Sprzedaż przedświąteczna

Paragon od wielkanocnego zajączka

Polscy handlowcy i producenci coraz lepiej wykorzystują świąteczne symbole dla zwiększania obrotów. Nie tylko kupujemy więcej kolorowych zajączków, czekoladowych pisanek, bukiecików i serwetek, ale i one nam przypominają o konieczności większych zakupów na święta. Na razie w polskich sklepach wciąż widać wyższość świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą, choć -- jak dowodzi przykład walentynek -- handel może zmienić nasze obyczaje.

Z roku na rok przed świętami powiększają się działy sprzedaży specjalnych sezonowych wyrobów. Handlowcy coraz wcześniej przypominają nam o konieczności większych, świątecznych zakupów, a specjalne oferty i promocje planują z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, organizując nawet specjalne atrakcje. W warszawskich Domach Towarowych Centrum przed świętami dzieci ma bawić przebrany za wielkanocnego zajączka aktor w towarzystwie hostessy kurczaka. Zające i kurczaki mają też rozdawać klientom słodycze i drobne upominki.

-- Handel zmienia nasze gusty i zwyczaje....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1354

Spis treści
Zamów abonament