Interaktywny kurczak i życzenia z j
PROMOCJA
Wiosenne ożywienie
Interaktywny kurczak i życzenia z j
Po szczycie reklamowym w grudniu i zimowym zastoju następne ożywienie w dziedzinie promocji zaczyna się wiosną. Jego początek przypada na czas przed świętami Wielkiejnocy.
-- Na wiosnę pracuje się więcej -- mówi Aldona Luterek z agencji Amirati--Puris-Lintas i zaznacza, że dotyczy to nie tylko jej firmy, ale i innych przedsiębiorstw zajmujących się promocją. -- Zaczynają się nowe kampanie, trudne staje się rezerwowanie miejsca w mediach -- wylicza. Podobnego zdanie jest Dorota Obzejta z agencji BBDO. -- Wiosna jest czasem ożywienia dla agencji -- mówi. -- Nie chodzi o to, że prowadzimy szczególnie intensywną kampanię public relations dla jakiegoś klienta i właśnie wysyłamy tysiące kartek. Nie mamy nawału pracy związanego z Wielkanocą. Wiosną zaczyna się sezon intensywnej pracy.
Czyścićkonwalią
Choć Wielkanoc nie umywa się pod względem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta