Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Interaktywny kurczak i życzenia z j

09 kwietnia 1998 | Kraj | BM

PROMOCJA

Wiosenne ożywienie

Interaktywny kurczak i życzenia z j

Po szczycie reklamowym w grudniu i zimowym zastoju następne ożywienie w dziedzinie promocji zaczyna się wiosną. Jego początek przypada na czas przed świętami Wielkiejnocy.

-- Na wiosnę pracuje się więcej -- mówi Aldona Luterek z agencji Amirati--Puris-Lintas i zaznacza, że dotyczy to nie tylko jej firmy, ale i innych przedsiębiorstw zajmujących się promocją. -- Zaczynają się nowe kampanie, trudne staje się rezerwowanie miejsca w mediach -- wylicza. Podobnego zdanie jest Dorota Obzejta z agencji BBDO. -- Wiosna jest czasem ożywienia dla agencji -- mówi. -- Nie chodzi o to, że prowadzimy szczególnie intensywną kampanię public relations dla jakiegoś klienta i właśnie wysyłamy tysiące kartek. Nie mamy nawału pracy związanego z Wielkanocą. Wiosną zaczyna się sezon intensywnej pracy.

Czyścićkonwalią

Choć Wielkanoc nie umywa się pod względem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1357

Spis treści
Zamów abonament