Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Głos w sieci

15 czerwca 1998 | Nauka i Technika | ZZ

Po internetowych telefonach dla entuzjastów -- profesjonalnatelefonia sieciowa

Głos w sieci

Telefon internetowy w swych pierwszych wersjach -- oprogramowanie, które umożliwia prowadzenie rozmów poprzez sieć komputerową -- wbrew przewidywaniom nie zaszkodził interesom firm telekomunikacyjnych. Tańsza alternatywa klasycznej łączności (za wszystkie połączenia płaci się taryfę lokalną) zainteresowała w istocie entuzjastów. Nie gwarantowała bowiem w każdym czasie i warunkach odpowiedniej jakości połączenia. Idea wykorzystania sieci do przekazu głosu jest jednak traktowana poważnie -- tym razem przez głównych dostawców technologii sieciowych, a także producentów central telefonicznych.

Coraz częściej mówi się obecnie o profesjonalnym wykorzystaniu Internetu i intranetów do transmisji telefonicznej w praktyce biznesowej. Co więcej, firmy takie jak Cisco Systems, a więc główni dostawcy technologii sieciowych, integrację głosu i danych uznały za jeden z zasadniczych elementów swej strategii. Wprowadzane są produkty i rozwiązania umożliwiające transmisję głosu w sieciach w sposób, który spełnić może oczekiwania instytucjonalnych użytkowników.

Był pomysł, nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1413

Spis treści
Zamów abonament