Nie każdy chce być jak Ronal
PIŁKA NOŻNA
Handel nie zauważył mistrzostw świata
Nie każdy chce być jak Ronal
Handel przeoczył mistrzostwa świata w piłce nożnej albo nie uznał ich za okazję do zarobienia pieniędzy. W sklepach sportowych w Warszawie nie ma prawie niczego, co związane byłoby z mistrzostwami. Trochę większy wybór jest na bazarze -- ale tu handluje się polskimi podróbkami oryginalnych koszulek. Zainteresowanie jest nieduże. Kluby sportowe nie odnotowują wzmożonego zainteresowania młodzieży grą w piłkę nożną.
W pierwszym tygodniu mistrzostw (do 14 czerwca) widownia telewizji publicznej, która nadaje transmisje z meczów, wzrosła nieznacznie -- programu I o 2, 3 proc. , II o 3 proc. Dotychczas najwięcej telewidzów przyciągnęły mecze Francji z Arabią i Brazylii z Marokiem -- po 14 proc. Najmniej pojedynek Parawaju z Bułgarią--7 proc.
Najwyraźniej mistrzostwom nie towarzyszy -- przynajmnej na tym etapie -- szczególne zainteresowanie.
Drogie niebieskie piłki
Firma Adidas w ogóle...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta