Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wygrana wielkich, triumf mniejszych

01 lipca 1998 | Kraj | BM

CANNES

45. Międzynarodowy Festiwal Reklamy

Wygrana wielkich, triumf mniejszych

BEATA MODRZEJEWSKA

Są wielkie konkursy, na których liczy się tylko zajęcie pierwszego miejsca. Są też takie, które przyznają liczne nagrody, a dodatkowo pozwalają poznać aktualne tendencje i poziom pracy danej branży. Do tych ostatnich należy coroczny Międzynarodowy Festiwal Reklamy w Cannes. Impreza przyćmiona sławą canneńskiego festiwalu filmowego, choć przynosząca większe zyski. W tym roku czterdzieści stacji telewizyjnych wysłało do Cannes swoje ekipy. Według rzecznika prasowego festiwalu w tym roku rywalizację branży reklamowej śledziło pięciuset dziennikarzy, siedem tysięcy osób akredytowało się jako obserwatorzy.

W tym roku dwie główne nagrody Grand Prix wywieźli Amerykanie. W dziedzinie plakatu i reklamy drukowanej zwyciężyła reklama volkswagena garbusa (agencja Arnold Communication Boston) . Oszczędna, jak mówili jej zwolennicy; sztywna i nudna, jak twierdzili przeciwnicy. Wręczeniu jej towarzyszyły gwizdy elegancko ubranej publiczności. Również do USA pojechało...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1427

Spis treści

Sport

Zamów abonament