Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kreatywni nie są szaleni

01 lipca 1998 | Kraj | BM

Jaime Grene (Brazylia) z agencji Almap/ BBDO w Sao Paulo

Kreatywni nie są szaleni

Czy istnieje styl południowoamerykański w reklamie?

JAIME GRENE: Nie, nie ma stylu charakterystycznego dla całej Ameryki Południowej. Natomiast w poszczególnych krajach są odrębne style. Najbardziej rozwiniętym krajem w dziedzinie reklamy są Brazylia i Argentyna. Chile też wypada bardzo dobrze. Meksyk stara się nas dogonić. Kolumbia i Wenezuela nie mają jeszcze mocnej pozycji. Oczywiście reklama wnaszym regionie to nie tylko nowatorskie śmiałe pomysły, wiele się kopiuje. Jeśli jakaś agencja wymyśli coś, co się spodoba, potem przez rok pomniejsi i słabsi to powielają. Teraz na przykład w modzie są mrówki, żaby i ryby. Pomysły krążą między krajami, kiedy w jednym się przyjmą, to w drugim są powtarzane.

Na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy największy sukces spośród...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1427

Spis treści

Sport

Zamów abonament