Kilka prostych zasad
Najważniejsze, aby prowadzący znał się na tym, oczym mówi
Kilka prostych zasad
Profesjonalnie prowadzone prezentacje stają się stopniowo obowiązkową częścią procesusprzedaży, nie tylko dlatego, że jest to modne, ale również z powodu rosnącej od kilku lat podaży towarów i usług, która zwiększyła konkurencję na rynku i zmniejszyła gotowość klientów do szybkiego podejmowania decyzji.
Prezentacje, jakie mamy okazję oglądać w Polsce, są zroku na rok coraz lepsze, ale nadal popełnia się przy nich podstawowe błędy. W arto więc przypomnieć kilka prostych zasad dotyczących każdego rodzaju prezentacji, obojętnie czy jest to rozmowa w cztery oczy, czy też pokaz nowego produktu przed kilkutysięczną widownią.
Znajomość faktów
Osoba prowadząca prezentację musi znać się na tym, oczym mówi. Ten oczywisty fakt -- nadal często ignorowany przez prezentujących -- jest jednym znajważniejszych powodów, dla których klienci decydują się wybrać tę, a nie inną ofertę. Dobre przygotowanie do prezentacji musi więc składać się nie tylko zzapamiętania jak najwięcej danych zamieszczonych wmateriałach promocyjnych dostarczonych przez dział marketingu, ale także rozmów ztwórcami produktu lub usługi, zinnymi użytkownikami (wtym również użytkownikami produktów konkurencyjnych) oraz ekspertami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta