Wiemy, pijemy, jedziemy
BEZPIECZEŃSTWO RUCHU DROGOWEGO
Krzysztof Hołowczyc przestrzega
Wiemy, pijemy, jedziemy
"Nie bądź głupi, nie daj się zabić" -- namawia mistrz rajdowy Europy Krzysztof Hołowczyc w drastycznym spocie reklamowym. Zdjęcia zmiażdżonych wraków samochodowych, szary worek na noszach przykrywający zwłoki ofiary wypadku. Chwilę później Krzysztof Hołowczyc ostrzega: "Nie pij, kiedy prowadzisz".
Akcję 17 takich spotów reklamowych, które będą emitowane przez 7 dni wnajlepszym czasie antenowym w telewizji publicznej pod hasłem "pijani wiozą śmierć" fundują cztery browary: Lech Browary W ielkopolskie, Browary Tyskie, Żywiec i Elbrewery. "Piwo jest alkoholem. Przestrzegamy naszych konsumentów nie przed piciem piwa, ale przed piciem iprowadzeniem samochodu" -- wyjaśniał Andrzej Długosz z Elbrewery. Sięga się po jedno, dwa piwa uważając, że nie stępią naszego refleksu. Tymczasem, jak przypomnieli organizatorzy akcji, dwa małe kufle piwa, dają wynik 0, 3 promila...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta