Raport o artykułach szkolnych
- Każdy kupuje licencję na idola
- Jak zdobyć klienta, czyli wojna na okładki
- Tornistry i plecaki
- Długopisy i kredki RYNEK
Producenci konkurują o względy najmłodszych i najbardziej wymagających klientów
Każdy kupuje licencję na idola
ANITA BŁASZCZAK
Producenci zeszytów, kredek, długopisów, tornistrów i pozostałych artykułów szkolnych mogą teraz z łezką w oku wspominać nie tak znów odległe czasy, kiedy jedynym problemem było zaspokojenie wiecznie nie nasyconego rynku. Dzisiaj warunkiem sukcesu jest nie tylko wprowadzanie wciąż nowych wzorów i dobra jakość wyrobów, ale doskonała znajomość gustów, zainteresowań, wręcz kaprysów młodego klienta.
Producenci muszą śledzić światowe nowinki w swojej branży, znać obowiązującą w danym momencie dziecięco-młodzieżową modę, wiedzieć, co się w tym sezonie ogląda, jakich zespołów słucha i kto może być idolem młodego pokolenia. Prześcigają się też w pomysłach jak zaspokoić tego wymagającego klienta, nie szczędzą na reklamę w mediach, wymyślają konkursy, które mają skłonić do wybrania właśnie ich wyrobów.
Liczone w milionach
Według danych GUS, mamy w Polsce 6,9 mln dzieci i młodzieży w wieku szkolnym (7-17 lat). Nawet biorąc pod uwagę
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta