Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Raport o artykułach szkolnych

25 sierpnia 1998 | Raporty | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

RAPORT O ARTYKUŁACH SZKOLNYCH

  • Każdy kupuje licencję na idola
  • Jak zdobyć klienta, czyli wojna na okładki
  • Tornistry i plecaki
  • Długopisy i kredki RYNEK

    Producenci konkurują o względy najmłodszych i najbardziej wymagających klientów

    Każdy kupuje licencję na idola

    ANITA BŁASZCZAK

    Producenci zeszytów, kredek, długopisów, tornistrów i pozostałych artykułów szkolnych mogą teraz z łezką w oku wspominać nie tak znów odległe czasy, kiedy jedynym problemem było zaspokojenie wiecznie nie nasyconego rynku. Dzisiaj warunkiem sukcesu jest nie tylko wprowadzanie wciąż nowych wzorów i dobra jakość wyrobów, ale doskonała znajomość gustów, zainteresowań, wręcz kaprysów młodego klienta.

    Producenci muszą śledzić światowe nowinki w swojej branży, znać obowiązującą w danym momencie dziecięco-młodzieżową modę, wiedzieć, co się w tym sezonie ogląda, jakich zespołów słucha i kto może być idolem młodego pokolenia. Prześcigają się też w pomysłach jak zaspokoić tego wymagającego klienta, nie szczędzą na reklamę w mediach, wymyślają konkursy, które mają skłonić do wybrania właśnie ich wyrobów.

    Liczone w milionach

    Według danych GUS, mamy w Polsce 6,9 mln dzieci i młodzieży w wieku szkolnym (7-17 lat). Nawet biorąc pod uwagę

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1474

Spis treści
Zamów abonament