Tylko późno w nocy
MEDIA
Ostra reklama ukarana
Tylko późno w nocy
Dopiero po godz. 23. 00 telewizje mogą nadawać kontrowersyjną reklamę jeansów -- zdecydowała Krajowa Radia Radiofonii i Telewizji. Według Marka Jurka to wulgarna reklama o prowokacyjnym charakterze. Zdaniem autorów spotu w porównaniu z cygarami prezydenta Clintona ich reklama jest niewinną zabawką.
Chodzi oreklamę "americanos jeans -- 1962", którą od końca sierpnia emitują cztery telewizje: publiczna, Polsat, TVN i RTL-7. Reklama wygląda następująco: kobieta wchodzi do sklepu z jeansami. Za ladą stoi sprzedawca...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta