Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tylko późno w nocy

09 października 1998 | Kraj | LZ

MEDIA

Ostra reklama ukarana

Tylko późno w nocy

Dopiero po godz. 23. 00 telewizje mogą nadawać kontrowersyjną reklamę jeansów -- zdecydowała Krajowa Radia Radiofonii i Telewizji. Według Marka Jurka to wulgarna reklama o prowokacyjnym charakterze. Zdaniem autorów spotu w porównaniu z cygarami prezydenta Clintona ich reklama jest niewinną zabawką.

Chodzi oreklamę "americanos jeans -- 1962", którą od końca sierpnia emitują cztery telewizje: publiczna, Polsat, TVN i RTL-7. Reklama wygląda następująco: kobieta wchodzi do sklepu z jeansami. Za ladą stoi sprzedawca...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1513

Spis treści
Zamów abonament