Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniejszy zysk z reklam

09 listopada 1998 | Nauka i Technika | PK

W SIECI

Firmy ostrożniejkorzystają z Internetu w celach marketingowych

Mniejszy zysk z reklam

Zamieszczanie ogłoszeń na internetowych stronach WWW jest narzędziem marketingowym często wykorzystywanym przez firmy działające na rynku informatycznym. Dochody z reklam online stanowią dla wielu operatorów stron w sieci podstawowe źródła dochodu. Teraz jednak wpływy te zaczynają się zmniejszać.

Pomysł wykorzystywania stron World Wide Web do zamieszczania reklam sponsorów pojawił się w momencie uruchomienia pierwszych firm świadczących komercyjnie usługi sieciowe. Niektóre firmy, jak np. operatorzy popularnych sieciowych wyszukiwarek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1540

Spis treści
Zamów abonament