Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

GM sposób na klienta

08 lipca 1994 | Ekonomia | DW

GM sposób na klienta

General Motors w USA każdemu klientowi, który zgodzi się poczekać na samochód wyprodukowany przez ten koncern, zdecydował się obniżyć cenę o 500 USD. Dotyczy to zarówno ciężarówek, jak i samochodów osobowych. Za te 500 USD GM oczekuje, że klient weźmie na wstrzymanie i nie kupi auta innej firmy, czekając by "generał" odbudował swoje zapasy. W szczególności dotyczy to chętnych do kupienia samochodu modeli tegorocznych. Największy popyt jest na chevrolety camaro, blazer oraz niektóre modele ciężarówek. Ciekawe, czy w przypadku popytu na polskie astry na taką samą politykę zdecydowałby się General Motors Poland. Jeśli tak, to cena najtańszej astry byłaby rzeczywiście konkurencyjna. Zwłaszcza dla tych, którzy posiadaliby przedpłaty na fiaty. No tak, ale jest jeden warunek. GM rzeczywiście musiałby zacząć produkować samochody w Polsce i traktować polskiego klienta tak, jak traktuje tego z USA.

D. W.

Brak okładki

Wydanie: 212

Spis treści

Sport

Zamów abonament