Potrzebny marketing i organizacja sprzedaży
BUDOWNICTWO
W Sokółce zmienił się zarząd i strategia
Potrzebny marketing i organizacja sprzedaży
Sokółka Okna Drzwi -- tak będzie się nazywał od nowego roku zakład Stolbudu w Sokółce. Oprócz nazwy zmieniony został także zarząd i strategia. Wszystko to nie było dostosowane do jakości wyrobów -- uważają nowi szefowie firmy. Podkreślają, że nie chcą być utożsamiani z dawnym Stolbudem, z którego wyrobami ludzie męczą się do dziś.
Zakłady w Sokółce, obok firm z Wołomina i Włoszczowej, należą do największych producentów stolarki budowlanej. Powstały w 1972 roku na skraju Puszczy Knyszyńskiej, tuż przy granicy z Białorusią. O ich lokalizacji zadecydował dostatek surowca, m. in. do produkcji okien i drzwi oraz bliskość rynku wschodniego. Dzięki zakładom 10-tysięczna Sokółka wkrótce podwoiła liczbę mieszkańców. Przedsiębiorstwo zatrudniało ok. 1, 5 tys. osób,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)