Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Potrzebny marketing i organizacja sprzedaży

09 grudnia 1998 | Ekonomia | AK

BUDOWNICTWO

W Sokółce zmienił się zarząd i strategia

Potrzebny marketing i organizacja sprzedaży

Sokółka Okna Drzwi -- tak będzie się nazywał od nowego roku zakład Stolbudu w Sokółce. Oprócz nazwy zmieniony został także zarząd i strategia. Wszystko to nie było dostosowane do jakości wyrobów -- uważają nowi szefowie firmy. Podkreślają, że nie chcą być utożsamiani z dawnym Stolbudem, z którego wyrobami ludzie męczą się do dziś.

Zakłady w Sokółce, obok firm z Wołomina i Włoszczowej, należą do największych producentów stolarki budowlanej. Powstały w 1972 roku na skraju Puszczy Knyszyńskiej, tuż przy granicy z Białorusią. O ich lokalizacji zadecydował dostatek surowca, m. in. do produkcji okien i drzwi oraz bliskość rynku wschodniego. Dzięki zakładom 10-tysięczna Sokółka wkrótce podwoiła liczbę mieszkańców. Przedsiębiorstwo zatrudniało ok. 1, 5 tys. osób,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1565

Spis treści
Zamów abonament