Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Popularność humanistyki

10 lutego 1999 | Książki | NL

ŚWIAT PO GUTENBERGU

Popularność humanistyki

Radiowy, prasowy lub telewizyjny plebiscyt w ostatnich latach stał się najpopularniejszą formą wyrażania przekonań. Formą masową i anonimową jednocześnie, formą często krzywdzącą dla osób, których popularność jest w takich plebiscytach testowana. Wiadomo bowiem, że popularność nie zawsze jest odzwierciedleniem rzeczywistych zasług, wiedzy i umiejętności i że nie zawsze głos uczestników masowego plebiscytu jest reprezentatywny dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Brak okładki

Wydanie: 1618

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament