Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niebezpiecznie w ubezpiecze

12 marca 1999 | Prawo | EN

ANALIZA

Reklama dźwignią funduszy emerytalnych

Niebezpiecznie w ubezpiecze

EWA

NOWI

ń

SKA

Co najmniej dyskusyjne jest oddanie w ręce urzędników oceny, czy informacje o funduszach emerytalnych wprowadzają lub mogą wprowadzić w błąd, i to bez możliwości merytorycznej kontroli sądowej.

Jest oczywiste, że kampania reklamowa funduszy emerytalnych ma na celu zdobycie klienteli, i to klienteli stosunkowo stabilnej. Jest więc o co walczyć. Wszyscy wiedzą, iż współczesna rywalizacja rynkowa nie istnieje bez reklamy. Każdy sukces gospodarczy w dużej mierze zależy od jej skuteczności. Krajowe ustawodawstwa europejskie starają się więc stworzyć w miarę czytelne ramy prawne dla tej działalności, tak aby dobrze służyła wszystkim uczestnikom obrotu.

Reklama to istotna część gwarantowanej konstytucyjnie wolności gospodarczej, wszelkie zatem ograniczenia prawne muszą być starannie wyważone, a ich przestrzeganie powinny kontrolować niezawisłe sądy.

Reforma emerytalna otworzyła ogromny rynek, o który zabiegać będzie wiele przedsiębiorstw. Jest to klientela i łatwa, itrudna, zważywszy, że przeciętny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1644

Spis treści
Zamów abonament