Niebezpiecznie w ubezpiecze
ANALIZA
Reklama dźwignią funduszy emerytalnych
Niebezpiecznie w ubezpiecze
EWA
NOWI
ń
SKA
Co najmniej dyskusyjne jest oddanie w ręce urzędników oceny, czy informacje o funduszach emerytalnych wprowadzają lub mogą wprowadzić w błąd, i to bez możliwości merytorycznej kontroli sądowej.
Jest oczywiste, że kampania reklamowa funduszy emerytalnych ma na celu zdobycie klienteli, i to klienteli stosunkowo stabilnej. Jest więc o co walczyć. Wszyscy wiedzą, iż współczesna rywalizacja rynkowa nie istnieje bez reklamy. Każdy sukces gospodarczy w dużej mierze zależy od jej skuteczności. Krajowe ustawodawstwa europejskie starają się więc stworzyć w miarę czytelne ramy prawne dla tej działalności, tak aby dobrze służyła wszystkim uczestnikom obrotu.
Reklama to istotna część gwarantowanej konstytucyjnie wolności gospodarczej, wszelkie zatem ograniczenia prawne muszą być starannie wyważone, a ich przestrzeganie powinny kontrolować niezawisłe sądy.
Reforma emerytalna otworzyła ogromny rynek, o który zabiegać będzie wiele przedsiębiorstw. Jest to klientela i łatwa, itrudna, zważywszy, że przeciętny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta