Luksus, który stał się koniecznością
Fabryka Pampersów w Warszawie
Luksus, który stał się koniecznością
Rynek pieluch jednorazowych dla niemowląt, który praktycznie nie istniał w Polsce pięć lat temu, przekroczył już 3, 5 mld sztuk i nadal będzie rósł w tempie 10 proc. rocznie -- powiedział "Rz" Jarosław Świgulski z działu marketingu Procter & Gamble podczas otwarcia na warszawskim Targówku pierwszej w Europie Środkowo-Wschodniej fabryki Pampersów.
Podjęcie pracy przez oboje rodziców, a także zwykła wygoda, spowodowały, że pieluchomajtki stały się nieodłącznym elementem pielęgnacji dzieci w zamożniejszych rodzinach. Ze zwiększonego popytu najbardziej korzysta koncern z Cincinnati, który dostarcza dziś połowę kupowanych w Polsce pieluch jednorazowych.
W uruchomieniu fabryki zbudowanej przez koncern zagraniczny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)