Tracą Hortex i Agros
Tymbark ma już 6 proc. rynku soków
Tracą Hortex i Agros
Tymbark umocnił swoją pozycję w rynku soków. Po kilka punktów procentowych utracili w 1998 r. jego liderzy Agros i Hortex. Na ten rok Tymbark zapowiada dalszy wzrost sprzedaży wyrobów i obniżaniekosztów produkcyjnych. Nie wyklucza współpracy bądź przejęcia innej firmy, jeśli doprowadzi to do polepszenia funkcjonowaniaspółki.
Podhalańskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego Tymbark jest w grupie sześciu najsilniejszych firm produkujących soki i napoje owocowo-warzywne. Ma 6-proc. udział w tym rynku. Według danych Amer Nielsen za okres grudzień '98 -- styczeń '99, Fortuna (marka Agrosu) zmniejszyła swój udział w rynku o 3, 7 punktu proc. w stosunku do lutego/ marca 1998...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta