Konkurencyjność wymaga informacji
Wywiad gospodarczy
Konkurencyjność wymaga informacji
Kto chce być bardziej konkurencyjny musi być lepiej poinformowany. W tym celu przedsiębiorstwa coraz częściej korzystają z wywiadu gospodarczego. Powstał nowy zawód jakim jest wywiadowca gospodarczy, wyodrębniany już w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw.
Do osiągnięcia trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku nie wystarczy dobry produkt, znakomity marketing czy charyzmatyczny szef. Trzeba przede wszystkim poznać i zrozumieć uwarunkowania oraz reguły gry...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta