Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Aby tylko trafić do prasy

16 sierpnia 1994 | Ekonomia | MB

Amatorszczyzna Public Relations holenderskich firm

Aby tylko trafić do prasy

W Holandii każda duża organizacja ma wydział do spraw PR czyli Public Relations. Nazywają się one: do kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych, czyli internal & external relations. Pomimo że przepływ informacji o danej organizacji do wiadomości publicznej uważa się za coś normalnego, okazuje się, że w Holandii uprawianie PR cechuje się brakiem profesjonalizmu. A co to jest Public Relations? Większość Holendrów kojarzy je z formą sprzedawania, czyli reklamy firmy. O tym, że PR to dyscyplina zajmująca się ciągłym kształtowaniem i polepszaniem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 245

Spis treści
Zamów abonament