Informacje
Informacje
Ceny w dół, nakłady w górę
Wojna cenowa na rynku prasowym w Wielkiej Brytanii pomogła podnieść nakłady "Times" i "Daily Telegraph", poniformowało Biuro Kontroli Nakładów. Według opublikowanego w sobotę komunikatu, "Daily Telegraph" sprzedawał się w lipcu w nakładzie 1070908 egzemplarzy, w porównaniu z 993395 w maju. Jego cena spadła w tym okresie z 48 do 30 pensów. Nakład "Times" wzrósł, w analogicznym okresie, z 517575 do 599358 kopii, a cenę obniżono z 45 do 30 pensów. Na wywołanej przez właściciela "Times", magnata prasowego Ruperta Murdocha, wojnie cenowej, najbardziej ucierpiał niezależny "The Independent". Jego nakład zmalał z 276660 kopii w maju do 257812 w czerwcu, mimo, wymuszonej sytuacją na rynku, obniżki ceny z 50 do 30 pensów. Spośród poważnych dzienników tylko "Guardian" i "Financial Times" pozostały na uboczu toczonej walki. Oba posiadają wiernych stałych czytelników. Pierwszy z kręgów socjalliberalnych, a drugi wśród ludzi świata biznesu i finansów.
Bezpieczne dziury w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)