Korporacje przedsiębiorstwa
KOMÓRKI OD COCA-COLI. Trwająca od kwietnia w Belgii kampania promocyjna Coca-Coli polegająca sprzedawaniu po obniżonej cenie telefonów komórkowych w barwach koncernu tym klientom, którzy kupią 100 puszek coli lub coli light zostanie zakończona 30 września. Cola zaczęła kampanię po skandalu wywołanym zatruciami w Belgii. Firma przewiduje, że do końca września sprzeda 200 tys. firmowych telefonów, a to oznaczać będzie, że będzie go miał co dziesiąty użytkownik komórek w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta