KORPORACJE, PRZEDSIĘBIORSTWA
Zmiany w M&S
Sieć brytyjskich domów towarowych Marks & Spencer podała o podziale na 7 jednostek działu handlu detalicznego na terenie Wielkiej Brytanii. Każda z nich stworzona zależnie od potrzeb i oczekiwań klientów, a nie tylko pod względem asortymentu, będzie kierowana przez szefa podlegającego bezpośrednio dyrektorowi generalnemu całej grupy Peterowi Salsbury. W ramach trzeciej już reorganizacji, mającej powstrzymać spadek wyników finansowych, zmniejszyć administrację i dać większą samodzielność kierownikom średniego szczebla, powstały działy odzieży damskiej, męskiej, bielizny, odzieży dziecięcej, wyposażenia domu, kosmetyków i żywności. M&S nie ma w planach redukcji zatrudnienia - dodała rzeczniczka. Reorganizację wewnętrzną podjęto w listopadzie po ogłoszeniu wyników półrocza, gdy okazało się, że zysk brutto zmalał o 43 proc. do 192,8 mln GBP, a prowadzona jesienią akcja promocji zakończyła się wyłącznie zmniejszeniem marży zysku. Według "Sunday Timesa", sprzedaż M&S zmalała o 15 proc. w najważniejszym okresie przedświątecznym. Nowa struktura...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta