Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Drogi szyld znanej firmy

07 lutego 2000 | Nieruchomości, budownictwo | KM

BIURA POŚREDNICTWA

Ile kosztuje bycie przedstawicielem znanej w kraju agencji

Drogi szyld znanej firmy

Czasy, kiedy wystarczyło zarejestrować działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, a za całe biuro wystarczał telefon, minęły bezpowrotnie. Dziś klient zwraca uwagę na wystrój biura, jego lokalizację i wybiera renomowane firmy o znanej nazwie.

Coraz częściej chętni do prowadzenia pośrednictwa w obrocie nieruchomościami - zamiast rozpoczynać działalność pod własnym szyldem - ubiegają się o przedstawicielstwo znanej w kraju agencji. A to kosztuje.

Duże agencje najczęściej zawierają z przedstawicielami umowy zwane franchisingowymi. Oznacza to, że samodzielne niewielkie biura wnoszą do dużej firmy opłaty za korzystanie między innymi ze wspólnego banku ofert, akcji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1928

Spis treści
Zamów abonament