Zjednoczeni Zabójcy Benettona
Ostatnia kampania Oliviera Toscaniego dotknęła tych, którzy przeżyli ból utraty najbliższych
Zjednoczeni Zabójcy Benettona
ANDRZEJ DUDZIŃSKI
Znana na całym świecie ze średnich swetrów i szokujących reklam włoska firma Zjednoczone Kolory Benettona wydała na najnowszą kampanię reklamową ponad 20 milionów dolarów. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby tym razem ich wyrobów nie reklamowali... mordercy skazani na śmierć.
Szef reklamy Benettona Oliviero Toscani popisał się już kilka razy. Szokował społeczność wielu krajów ogromnymi billboardami przedstawiającymi na przykład księdza całującego namiętnie zakonnicę czy wizerunki ciał chorych na AIDS z tatuażem "Mam HIV...". Tym razem jednak przeszedł samego siebie. Za jego sprawą do lutowego wydania magazynu "TALK" dołączono 96-stronicową kolorową wkładkę reklamową Benettona zatytułowaną "My, skazani na śmierć".
Patrzę tylko na ptaki
Reklama jak reklama. Całostronicowe kolorowe zdjęcia ukazują twarze, których wyraz mówi sam za siebie. Obok wywiady. Pytania proste,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta