Jest kontrakt czy go nie ma
Poczta Polska negocjuje z firmą Alliance
Jest kontrakt czy go nie ma
Poczta Polska wynegocjowała z nieznaną w branży firmą Alliance Media Polska umowę "o współpracy w zakresie świadczenia usług marketingowych", którą prawnicy uznali za niekorzystną dla poczty - dowiaduje się "Rzeczpospolita" z wiarygodnego źródła. Tymczasem, według rzecznika prasowego Poczty Polskiej, taka umowa jeszcze w ogóle nie powstała.
Według kopii umowy - do której dotarła "Rzeczpospolita" i na której widnieje podpis Marka Ciuraszkiewicza, zastępcy dyrektora generalnego Poczty Polskiej ds. rozwoju i sprzedaży - poczta miałaby umożliwić spółce Alliance Media Polska instalację urządzeń reklamowych wewnątrz i na zewnątrz urzędów pocztowych w całej Polsce. W grę wchodzi przynajmniej tysiąc placówek w miastach powyżej stu tysięcy mieszkańców. Spółka zainstalowałaby urządzenia na własny koszt, a w zamian za wykorzystanie ich do celów reklamowych płaciłaby poczcie 12 DEM za metr kwadratowy powierzchni reklamowej miesięcznie plus VAT. Umowa miałaby zostać zawarta na pięć lat, bez możliwości wcześniejszego rozwiązania, poza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta